Grob G103 Twin Astir

Dĺžka: 8,1m
Výška: 1,6 m
Rozpätie: 17,5 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 610 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 250 km/h
Kĺzavosť: 1:38

Klzák TWIN ASTIR je výkonný dvojmiestny vetroň s chvostovými plochami umiestnenými do T. Je vybavený zaťahovacím podvozkom, aerodynamickými brzdami umiestnenými na hornej strane krídiel. Je celo kompozitovej konštrukcie zo sklo laminátu. Je určený pre pokračovací výcvik žiakov a výkonné lietanie.

L-23 Super Blaník

Dĺžka: 8,05 m
Výška: 1,9 m
Rozpätie: 16,2 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 510 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 250 km/h
Pádová rýchlosť: 60 km/h
Kĺzavosť: 1:28

L-23 "Super Blaník" je celokovový, dvojmiestny vetroň. Je to vylepšená verzia Blaníka, najnápadnejšou zmenou sú chvostové plochy do tvaru T a je určený pre základný a pokračovací výcvik žiakov a pre akrobatické lietanie.

VSO-10 "Osa"

Dĺžka: 7 m
Výška: 0,86 m
Rozpätie: 15 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 380 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 250 km/h
Pádová rýchlosť: 60 km/h
Kĺzavosť: 1:36

Klzák VSO 10 je jednomiestny, samonosný, hornokrídlý jednoplošník s uzatvorenou kabínou a so zaťahovacím podvozkom, zmiešanej konštrukcie. Je určený pre pokročilých pilotov. Využíva sa najmä v plachtárskych súťažiach. Medzi športovými letcami má prezývku "osa".

Centair C101A- Pegase

Dĺžka: 7 m
Výška: 1,38 m
Rozpätie: 15 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 505 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 250 km/h
Kĺzavosť: 1:42

Pegase je jednosedadlový vetroň štandardnej triedy vyrábaný firmou Centair od roku 1981. Dizajn využíva trup ASW 19 s novým krídlom, ktoré mu dovoľuje lepšie výkony ako dosahoval jeho nemecký predchodca.

L-13SE Vivat

Dĺžka: 8,3 m
Výška: 2,3 m
Rozpätie: 17,0 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 690 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 230 km/h
Kĺzavosť: 1:21
Množstvo paliva: 50 lit.
Dolet: 420 km
Motor: Piestový Walter Mikron S III

L-13 SE Vivat je motorizovaný vetroň. Konštrukcia lietadla vychádza z vetroňa L-13 Blaník. Rovnako ako Blaník aj Vivat je celokovovej konštrukcie. Je dvojmiestny a sedadlá sú umiestnené vedľa seba. Lietadlo je v kategórií "Tourist Motor Glider"

 

Zlín Z-43

Dĺžka: 7,75 m
Výška: 2,91 m
Rozpätie: 9,76 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 1350 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 330 km/h
Množstvo paliva: 230 lit.
Dolet: 1000 km
Motor: Piestový Walter M337AK 156 kW/210hp

Je štvormiestny, dolnokrídly, jednomotorový, samonosný jednoplošník so štvorvalcovým radovým motorom M 337 AK s hydraulicky staviteľnou vrtuľou V500 A. Je určený pre pokračovací letecký výcvik, navigačné lety, lety pre výcvik v nočnom lietaní a v prístrojovom lietaní.

 

Zlín Z-226

Dĺžka: 7,90 m
Výška: 2,10 m
Rozpätie: 10,28 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 890 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 225 km/h
Množstvo paliva: 70 lit.
Dolet: 345 km
Motor: Piestový Walter M137AK  133 kW/180hp

Kedysi populárne výcvikové a akrobatické lietadlo je známe aj pod niekdajším vojenským označením C-205. Dvojmiestny, jednomotorový dolnoplošník so sedadlami za sebou. Trup lietadla, smerovka a výškovka sú potiahnuté plátnom. Ostatné časti lietadla sú potiahnuté plechom. Je to jednomotorové lietadlo kedysi určené na výcvik, akrobaciu a aerovleky. Aeroklub ho využíva najmä ako vlečné lietadlo.

Zlín Z-526AFS-V  "Kraťas"

Dĺžka: 7,806 m
Výška: 1,90 m
Rozpätie: 8,84 m
Maximálna vzletová hmotnosť: 840 kg
Maximálna povolená rýchlosť: 305 km/h
Množstvo paliva: 140 lit.
Dolet: 840 km
Motor: Piestový Walter M137A  132 kW/180hp

Je to jednomiestny jednomotorový dolnokrídlý samonosný dolnoplošník so zaťahovacím podvozkom a pevnou riaditeľnou ostruhou. V aeroklube plní najmä úlohu vlečného lietadla.